Winkelmanager software
Kies voor één systeem waarmee u bestellingen.
HACCP registraties en nog veel meer kunt managen

De perfecte orderbeheer software
Neem afscheid van de papieren agenda en maak gebruik van onze digitale oplossing. Onze software is ontwikkeld om ondernemers in de horeca én food(detail)branche te helpen bij het simpel en snel beheren en verwerken van bestellingen.
Vandaag de dag is bestellen via een online webshop en op een bestelzuil in de winkel niet meer weg te denken. Deze bestellingen komen vaak binnen in een mailbox of op een bonnenprinter en worden daarna direct verwerkt. Het werkt wel, maar is niet efficiënt.
Er is vaak geen overzicht en logisch proces. Terwijl dat wel een must is, zeker als het enorm druk is voor de toonbank én met online bestellingen. Dit probleem is opgelost met onze software!


Bestellen voor een later moment
Bij vers(detail)winkels worden bestellingen voor een later moment, die in de winkel, of online zijn besteld, vaak overgeschreven in een papieren agenda. De foutgevoeligheid met deze manier van werken is hoog. En u kunt dit zich als ondernemer natuurlijk niet permitteren. Het komt niet professioneel over als het mis gaat en kost weer onnodig veel tijd om de fout te herstellen.
Ervaar met onze software het gemak van inzicht en overzicht. U ziet per dag exact wat er door wie is besteld en nog beter, wat er in totaal geproduceerd moet worden voor die dag.
Handmatige bestelling invoer
Voor ondernemers die vaak bestellingen voor later verwerken, hebbben wij een snelle bestellingen invoer ontwikkeld. Met deze weergave kunnen medewerkers achter de toonbank bestellingen in hetzelfde systeem invoeren.
Deze bestellingen kunnen simpel en snel via een tablet ingevoerd worden. Naast een duidelijke lay-out waar alleen de nodige gegevens ingevuld moeten worden zoals naam, telefoonnummer en e-mail, kan met enkele klikken en een snelle filterfunctie de bestelling worden samengesteld.
Als de bestelling compleet is, wordt deze aangemaakt en krijgt de klant een e-mail met de bestelling.


Order beheer display
Door bestellingen samen te voegen in één centraal systeem, wordt alles overzichtelijk bij elkaar getoond in een duidelijke weergave. Deze weergave kan ingeladen worden op een laptop, tablet of een professioneel touchscreen.
Het order beheerdisplay heeft naast het live dashboard ook andere handige functionaliteiten, waar u als ondernemer zeker iets aan heeft.
HACCP & Allergenen
Wat onze software nog completer maakt is onze HACCP & Allergenen module!
In hetzelfde handige dashboard is het mogelijk om ook de verplichte temperatuurmetingen en schoonmaaklijsten te registreren. Met onze software voldoet u daarom op een simpele manier aan de actuele regelgevingen, even snel afvinken en klaar!
Stel ook gemakkelijk recepturen samen inclusief allergenen, voedingswaarden en druk deze informatie simpel en snel af op een etiket die volledig voldoet aan alle eisen.


Handige koppelingen
Om onze software nog effectiever te laten werken voor uw onderneming, hebben wij reeds diverse koppelingen ontwikkeld en zijn er nog tal van koppelingen mogelijk.
Denk bijvoorbeeld aan een koppeling met uw webshop, narrowcasting of orderkiosk. Wilt u meer weten over deze koppelingen? Klik dan op onderstaande button!